Turun Lyseon koulun oppimispelit koodattiin Scratchillä. Kaikkien oppimispelien teemana on vesi, koska ne toteutettiin osana monialaista oppimiskokonaisuutta.
Turun Lyseon koulun oppimispelit
Katso myös nämä
![]() |
Jäkärlän koulun 6A-luokan oppimispelitJäkärlän koulun 6A-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirellä... |
![]() |
Puolalan koulun 3E-luokan oppimispelitPuolalan 3E-luokan oppilaspelit remiksattiin "Labyrintti"-pelimoottorista:http://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/pelimoottoreita... |
![]() |
Wäinö Aaltosen koulun 5. luokan oppimispelitWäinö Aaltosen koulun 5. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se... |
![]() |
Luostarivuoren koulun 6. kielikylpyluokan oppimispelitLuostarivuoren koulun 6. kielikylpyluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä,... |
![]() |
Jäkärlän koulun 6B-luokan oppimispelitJäkärlän koulun 6B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirellä... |