Turku

Tuubi on Turun kaupungin koulujen yhteinen julkinen julkaisualusta. Kirjautumalla omilla OPAS-tunnuksillaan opettajat voivat lisätä palveluun sisältöä ja oppilaat voivat kommentoida sisältöä. Videoiden lisääminen Tuubiin toimii tällä hetkellä siirtämällä video ensin YouTubeen ja sitten lisäämällä sisältö Tuubiin käyttämällä YouTube-videon osoitetta.

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai painikkeista vasemmalle ja oikealle.

1: https://www.tynker.com/play?p=58c152285ae029b70c8b4567
2: https://www.tynker.com/play?p=58c1522576f29305688b4567
3: https://www.tynker.com/play?p=58c1523776f2930b688b4584
4: https://www.tynker.com/play?p=58c1522c1c36d1a5538b4590
5: https://www.tynker.com/play?p=58c152245ae029ad0c8b465b
6: https://www.tynker.com/play?p=58c1522f1c36d1b1538b4568

Oppilaita oli ryhmässä enemmänkin (kaikki poikia), mutta pelit jäivät monelta kesken.

1291

Katso myös nämä

Luostarivuoren koulun 4. kuvataideluokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 4. kuvataideluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä,...

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Vähäheikkilän koulun 4. ranskan kieliluokan oppimispelit

Vähäheikkilän koulun 4. ranskan kieliluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä...

Vähä-Heikkilän koulun 2. luokan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun 2. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Topeliuksen yläkoulun oppimispelit

Topeliuksen yläkoulun oppimispelit koodattiin Scratchillä. Kaikkien oppimispelien teemana on vesi, koska ne toteutettiin osana...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja