Turku

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai painikkeista vasemmalle ja oikealle.

1: https://www.tynker.com/play?p=58c152285ae029b70c8b4567
2: https://www.tynker.com/play?p=58c1522576f29305688b4567
3: https://www.tynker.com/play?p=58c1523776f2930b688b4584
4: https://www.tynker.com/play?p=58c1522c1c36d1a5538b4590
5: https://www.tynker.com/play?p=58c152245ae029ad0c8b465b
6: https://www.tynker.com/play?p=58c1522f1c36d1b1538b4568

Oppilaita oli ryhmässä enemmänkin (kaikki poikia), mutta pelit jäivät monelta kesken.

628

Katso myös nämä

Puolalan koulun 3-4d-luokkien oppimispelit

Puolalan koulun 3-4D-luokan oppimispelit remiksattiin "Liikkuvat seinät"-pelimoottorista:https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet...

Jäkärlän koulun 6A-luokan oppimispelit

Jäkärlän koulun 6A-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirellä...

Vähä-Heikkilän koulun 6. luokan oppimispelit

Vähäheikkilän koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Hannunniitun koulun 6B-luokan oppimispelit

Hannunniitun koulun 6B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Vähä-Heikkilän koulun 2. luokan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun 2. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja