Turku

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai painikkeista vasemmalle ja oikealle.

1: https://www.tynker.com/play?p=58c152285ae029b70c8b4567
2: https://www.tynker.com/play?p=58c1522576f29305688b4567
3: https://www.tynker.com/play?p=58c1523776f2930b688b4584
4: https://www.tynker.com/play?p=58c1522c1c36d1a5538b4590
5: https://www.tynker.com/play?p=58c152245ae029ad0c8b465b
6: https://www.tynker.com/play?p=58c1522f1c36d1b1538b4568

Oppilaita oli ryhmässä enemmänkin (kaikki poikia), mutta pelit jäivät monelta kesken.

651

Katso myös nämä

Vähä-Heikkilän koulun 6. luokan oppimispelit

Vähäheikkilän koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Vähäheikkilän koulun 4. ranskan kieliluokan oppimispelit

Vähäheikkilän koulun 4. ranskan kieliluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä...

Puolalan koulun 4e-luokan oppimispelit

Puolalan koulu 4e-luokan oppimispelit remiksattiin "Tasohyppely"-pelimoottorista:https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/...

Luostarivuoren koulun 5A-luokan oppimispelit

LUostarivuoren koulun 5A-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Turun Lyseon koulun oppimispelit

Turun Lyseon koulun oppimispelit koodattiin Scratchillä. Kaikkien oppimispelien teemana on vesi, koska ne toteutettiin osana...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja