Turku

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai painikkeista vasemmalle ja oikealle.

1: https://www.tynker.com/play?p=58c152285ae029b70c8b4567
2: https://www.tynker.com/play?p=58c1522576f29305688b4567
3: https://www.tynker.com/play?p=58c1523776f2930b688b4584
4: https://www.tynker.com/play?p=58c1522c1c36d1a5538b4590
5: https://www.tynker.com/play?p=58c152245ae029ad0c8b465b
6: https://www.tynker.com/play?p=58c1522f1c36d1b1538b4568

Oppilaita oli ryhmässä enemmänkin (kaikki poikia), mutta pelit jäivät monelta kesken.

28

Katso myös nämä

Luostarivuoren koulun 4. kuvataideluokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 4. kuvataideluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä,...

Puolalan koulun 3-4d-luokkien oppimispelit

Puolalan koulun 3-4D-luokan oppimispelit remiksattiin "Liikkuvat seinät"-pelimoottorista:https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet...

Puolalan koulun 4B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 4B-luokan oppimispelit remiksattiin "Seikkailu"-pelimoottorista:http://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/...

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Teräsrautelan koulun 5B-luokan oppimispelit

Teräsrautelan koulun 5B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirellä...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja