Turku

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai painikkeista vasemmalle ja oikealle.

1: https://www.tynker.com/play?p=58c152285ae029b70c8b4567
2: https://www.tynker.com/play?p=58c1522576f29305688b4567
3: https://www.tynker.com/play?p=58c1523776f2930b688b4584
4: https://www.tynker.com/play?p=58c1522c1c36d1a5538b4590
5: https://www.tynker.com/play?p=58c152245ae029ad0c8b465b
6: https://www.tynker.com/play?p=58c1522f1c36d1b1538b4568

Oppilaita oli ryhmässä enemmänkin (kaikki poikia), mutta pelit jäivät monelta kesken.

611

Katso myös nämä

Luostarivuoren koulun 6. kielikylpyluokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 6. kielikylpyluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä,...

Luostarivuoren koulun 4A-luokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 4A-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Vähä-Heikkilän koulun 6. luokan oppimispelit

Vähäheikkilän koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Puolalan koulun 3B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 3B-luokan oppimispelit remiksattiin "Flappy Bird"-pelimoottorista:http://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/...

Jäkärlän koulun 6B-luokan oppimispelit

Jäkärlän koulun 6B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirellä...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja