Turku

Tuubi on Turun kaupungin koulujen yhteinen julkinen julkaisualusta. Kirjautumalla omilla OPAS-tunnuksillaan opettajat voivat lisätä palveluun sisältöä ja oppilaat voivat kommentoida sisältöä. Videoiden lisääminen Tuubiin toimii tällä hetkellä siirtämällä video ensin YouTubeen ja sitten lisäämällä sisältö Tuubiin käyttämällä YouTube-videon osoitetta.

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai painikkeista vasemmalle ja oikealle.

1: https://www.tynker.com/play?p=58c152285ae029b70c8b4567
2: https://www.tynker.com/play?p=58c1522576f29305688b4567
3: https://www.tynker.com/play?p=58c1523776f2930b688b4584
4: https://www.tynker.com/play?p=58c1522c1c36d1a5538b4590
5: https://www.tynker.com/play?p=58c152245ae029ad0c8b465b
6: https://www.tynker.com/play?p=58c1522f1c36d1b1538b4568

Oppilaita oli ryhmässä enemmänkin (kaikki poikia), mutta pelit jäivät monelta kesken.

1671

Katso myös nämä

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirtä...

Luostarivuoren koulun 4A-luokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 4A-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Topeliuksen yläkoulun oppimispelit

Topeliuksen yläkoulun oppimispelit koodattiin Scratchillä. Kaikkien oppimispelien teemana on vesi, koska ne toteutettiin osana...

Moision koulun 6. luokan oppimispelit

Moision koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Luostarivuoren koulun 8. luokan valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Luostarivuoden valinnaisen tietotekniikan oppilaat tekivät opettajan ohjauksessa aluksi opettajan johdolla samanlaisen keräilypelin,...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja