Turku

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai painikkeista vasemmalle ja oikealle.

1: https://www.tynker.com/play?p=58c152285ae029b70c8b4567
2: https://www.tynker.com/play?p=58c1522576f29305688b4567
3: https://www.tynker.com/play?p=58c1523776f2930b688b4584
4: https://www.tynker.com/play?p=58c1522c1c36d1a5538b4590
5: https://www.tynker.com/play?p=58c152245ae029ad0c8b465b
6: https://www.tynker.com/play?p=58c1522f1c36d1b1538b4568

Oppilaita oli ryhmässä enemmänkin (kaikki poikia), mutta pelit jäivät monelta kesken.

809

Katso myös nämä

Puolalan koulun 4B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 4B-luokan oppimispelit remiksattiin "Seikkailu"-pelimoottorista:http://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/...

Moision koulun 6. luokan oppimispelit

Moision koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Luostarivuoren koulun 5A-luokan oppimispelit

LUostarivuoren koulun 5A-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Luostarivuoren koulun 8. luokan valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Luostarivuoden valinnaisen tietotekniikan oppilaat tekivät opettajan ohjauksessa aluksi opettajan johdolla samanlaisen keräilypelin,...

Turun Lyseon koulun oppimispelit

Turun Lyseon koulun oppimispelit koodattiin Scratchillä. Kaikkien oppimispelien teemana on vesi, koska ne toteutettiin osana...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja