Topeliuksen yläkoulun oppimispelit koodattiin Scratchillä. Kaikkien oppimispelien teemana on vesi, koska ne toteutettiin osana monialaista oppimiskokonaisuutta.
Topeliuksen yläkoulun oppimispelit
Katso myös nämä
![]() |
Puolalan koulun 4e-luokan oppimispelitPuolalan koulu 4e-luokan oppimispelit remiksattiin "Tasohyppely"-pelimoottorista:https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/... |
![]() |
Vähä-Heikkilän koulun 6. luokan oppimispelitVähäheikkilän koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se... |
![]() |
Puolalan koulun 3-4d-luokkien oppimispelitPuolalan koulun 3-4D-luokan oppimispelit remiksattiin "Liikkuvat seinät"-pelimoottorista:https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet... |
![]() |
Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelitPuolalan koulun 5C-luokan oppimispelit remiksattiin "Putoavat esineet"-pelimoottorista:https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/... |
![]() |
Teräsrautelan koulun 4B-luokan oppimispelitTeräsrautelan koulun 4B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirellä... |