Turku

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit remiksattiin "Putoavat esineet"-pelimoottorista:
https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/pelimoottoreita/putoavat-...

1: https://scratch.mit.edu/projects/136850291/#fullscreen
2: https://scratch.mit.edu/projects/136850349/#fullscreen
3: https://scratch.mit.edu/projects/136850433/#fullscreen
4: https://scratch.mit.edu/projects/136842069/#fullscreen
5: https://scratch.mit.edu/projects/136842106/#fullscreen
6: https://scratch.mit.edu/projects/138667971/#fullscreen
7: https://scratch.mit.edu/projects/140744703/#fullscreen
8: https://scratch.mit.edu/projects/136848971/#fullscreen
9: https://scratch.mit.edu/projects/136844537/#fullscreen
10: https://scratch.mit.edu/projects/138667154/#fullscreen
11: https://scratch.mit.edu/projects/136850195/#fullscreen
12: https://scratch.mit.edu/projects/136850256/#fullscreen
13: https://scratch.mit.edu/projects/136850347/#fullscreen
14: https://scratch.mit.edu/projects/136850445/#fullscreen
15: https://scratch.mit.edu/projects/136859171/#fullscreen
16: https://scratch.mit.edu/projects/136850216/#fullscreen
17: https://scratch.mit.edu/projects/136842073/#fullscreen
18: https://scratch.mit.edu/projects/138670081/#fullscreen
19: https://scratch.mit.edu/projects/136841946/#fullscreen
20: https://scratch.mit.edu/projects/136850392/#fullscreen

Täysin omat oppimispelit:

Kerää kaloja ja liiku näppäimillä a,s d ja w:
https://scratch.mit.edu/projects/140740748/#fullscreen

Valitse oikea vastaus näpäyttämällä:
https://scratch.mit.edu/projects/140749158/#fullscreen

Klikkaa ympyrää ja vastaa matikan kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/138667688/#fullscreen

Siirrä koira vasemmalla nuolinäppäimellä esteen luokse ja vastaa kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143318277/#fullscreen

Klikkaa hahmoa ja vastaa kysymykseen oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143317961/#fullscreen

Yritä ehtiä vastaamaan kysymykseen oikein ennen kuin hahmo ehtii maanpinnalle:
https://scratch.mit.edu/projects/140748859/#fullscreen

Kokeile onneasi ja liikuta hahmoa kirjaimen mukaisella näppäimellä maaliviivan yli (oikeasta saat pisteen):
https://scratch.mit.edu/projects/136841958/#fullscreen

623

Similar content

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Moision koulun 6. luokan oppimispelit

Moision koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Vähäheikkilän koulun 4. ranskan kieliluokan oppimispelit

Vähäheikkilän koulun 4. ranskan kieliluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä...

Jäkärlän koulun 6B-luokan oppimispelit

Jäkärlän koulun 6B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirellä...

Topeliuksen koulun 2. luokan oppimispelit

Topeliuksen koulun 2. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Galleria

Logga in för att kommentera