Turku

Tuubi

Tuubi on Turun kaupungin koulujen yhteinen julkinen julkaisualusta.

Kirjautumalla omilla OPAS-tunnuksillaan opettajat voivat lisätä palveluun sisältöä. Oppilaat voivat kirjautumalla kommentoida sisältöä.

Videoiden lisääminen Tuubiin toimii tällä hetkellä siirtämällä video ensin YouTubeen ja sitten lisäämällä sisältö Tuubiin käyttämällä YouTube-videon osoitetta.

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit remiksattiin "Putoavat esineet"-pelimoottorista:
https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/pelimoottoreita/putoavat-...

1: https://scratch.mit.edu/projects/136850291/#fullscreen
2: https://scratch.mit.edu/projects/136850349/#fullscreen
3: https://scratch.mit.edu/projects/136850433/#fullscreen
4: https://scratch.mit.edu/projects/136842069/#fullscreen
5: https://scratch.mit.edu/projects/136842106/#fullscreen
6: https://scratch.mit.edu/projects/138667971/#fullscreen
7: https://scratch.mit.edu/projects/140744703/#fullscreen
8: https://scratch.mit.edu/projects/136848971/#fullscreen
9: https://scratch.mit.edu/projects/136844537/#fullscreen
10: https://scratch.mit.edu/projects/138667154/#fullscreen
11: https://scratch.mit.edu/projects/136850195/#fullscreen
12: https://scratch.mit.edu/projects/136850256/#fullscreen
13: https://scratch.mit.edu/projects/136850347/#fullscreen
14: https://scratch.mit.edu/projects/136850445/#fullscreen
15: https://scratch.mit.edu/projects/136859171/#fullscreen
16: https://scratch.mit.edu/projects/136850216/#fullscreen
17: https://scratch.mit.edu/projects/136842073/#fullscreen
18: https://scratch.mit.edu/projects/138670081/#fullscreen
19: https://scratch.mit.edu/projects/136841946/#fullscreen
20: https://scratch.mit.edu/projects/136850392/#fullscreen

Täysin omat oppimispelit:

Kerää kaloja ja liiku näppäimillä a,s d ja w:
https://scratch.mit.edu/projects/140740748/#fullscreen

Valitse oikea vastaus näpäyttämällä:
https://scratch.mit.edu/projects/140749158/#fullscreen

Klikkaa ympyrää ja vastaa matikan kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/138667688/#fullscreen

Siirrä koira vasemmalla nuolinäppäimellä esteen luokse ja vastaa kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143318277/#fullscreen

Klikkaa hahmoa ja vastaa kysymykseen oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143317961/#fullscreen

Yritä ehtiä vastaamaan kysymykseen oikein ennen kuin hahmo ehtii maanpinnalle:
https://scratch.mit.edu/projects/140748859/#fullscreen

Kokeile onneasi ja liikuta hahmoa kirjaimen mukaisella näppäimellä maaliviivan yli (oikeasta saat pisteen):
https://scratch.mit.edu/projects/136841958/#fullscreen

1130

Katso myös nämä

Moision koulun 6. luokan oppimispelit

Moision koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Vähä-Heikkilän koulun 2. luokan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun 2. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Vähä-Heikkilän koulun 6. luokan oppimispelit

Vähäheikkilän koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Hannunniitun koulun 6B-luokan oppimispelit

Hannunniitun koulun 6B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Hannunniitun koulun 6C-luokan oppimispelit

Hannunniitun koulun 6C-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja