Turku

Tuubi on Turun kaupungin koulujen yhteinen julkinen julkaisualusta. Kirjautumalla omilla OPAS-tunnuksillaan opettajat voivat lisätä palveluun sisältöä ja oppilaat voivat kommentoida sisältöä. Videoiden lisääminen Tuubiin toimii tällä hetkellä siirtämällä video ensin YouTubeen ja sitten lisäämällä sisältö Tuubiin käyttämällä YouTube-videon osoitetta.

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit remiksattiin "Putoavat esineet"-pelimoottorista:
https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/pelimoottoreita/putoavat-...

1: https://scratch.mit.edu/projects/136850291/#fullscreen
2: https://scratch.mit.edu/projects/136850349/#fullscreen
3: https://scratch.mit.edu/projects/136850433/#fullscreen
4: https://scratch.mit.edu/projects/136842069/#fullscreen
5: https://scratch.mit.edu/projects/136842106/#fullscreen
6: https://scratch.mit.edu/projects/138667971/#fullscreen
7: https://scratch.mit.edu/projects/140744703/#fullscreen
8: https://scratch.mit.edu/projects/136848971/#fullscreen
9: https://scratch.mit.edu/projects/136844537/#fullscreen
10: https://scratch.mit.edu/projects/138667154/#fullscreen
11: https://scratch.mit.edu/projects/136850195/#fullscreen
12: https://scratch.mit.edu/projects/136850256/#fullscreen
13: https://scratch.mit.edu/projects/136850347/#fullscreen
14: https://scratch.mit.edu/projects/136850445/#fullscreen
15: https://scratch.mit.edu/projects/136859171/#fullscreen
16: https://scratch.mit.edu/projects/136850216/#fullscreen
17: https://scratch.mit.edu/projects/136842073/#fullscreen
18: https://scratch.mit.edu/projects/138670081/#fullscreen
19: https://scratch.mit.edu/projects/136841946/#fullscreen
20: https://scratch.mit.edu/projects/136850392/#fullscreen

Täysin omat oppimispelit:

Kerää kaloja ja liiku näppäimillä a,s d ja w:
https://scratch.mit.edu/projects/140740748/#fullscreen

Valitse oikea vastaus näpäyttämällä:
https://scratch.mit.edu/projects/140749158/#fullscreen

Klikkaa ympyrää ja vastaa matikan kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/138667688/#fullscreen

Siirrä koira vasemmalla nuolinäppäimellä esteen luokse ja vastaa kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143318277/#fullscreen

Klikkaa hahmoa ja vastaa kysymykseen oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143317961/#fullscreen

Yritä ehtiä vastaamaan kysymykseen oikein ennen kuin hahmo ehtii maanpinnalle:
https://scratch.mit.edu/projects/140748859/#fullscreen

Kokeile onneasi ja liikuta hahmoa kirjaimen mukaisella näppäimellä maaliviivan yli (oikeasta saat pisteen):
https://scratch.mit.edu/projects/136841958/#fullscreen

1223

Katso myös nämä

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Luostarivuoren koulun 8. luokan valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Luostarivuoden valinnaisen tietotekniikan oppilaat tekivät opettajan ohjauksessa aluksi opettajan johdolla samanlaisen keräilypelin,...

Puolalan koulun 4e-luokan oppimispelit

Puolalan koulu 4e-luokan oppimispelit remiksattiin "Tasohyppely"-pelimoottorista:https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/...

Vähäheikkilän koulun 4. ranskan kieliluokan oppimispelit

Vähäheikkilän koulun 4. ranskan kieliluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä...

Luostarivuoren koulun 4A-luokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 4A-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja