Turku

Tuubi

Tuubi on Turun kaupungin koulujen yhteinen julkinen julkaisualusta.

Kirjautumalla omilla OPAS-tunnuksillaan opettajat voivat lisätä palveluun sisältöä. Oppilaat voivat kirjautumalla kommentoida sisältöä.

Videoiden lisääminen Tuubiin toimii tällä hetkellä siirtämällä video ensin YouTubeen ja sitten lisäämällä sisältö Tuubiin käyttämällä YouTube-videon osoitetta.

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit remiksattiin "Putoavat esineet"-pelimoottorista:
https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/pelimoottoreita/putoavat-...

1: https://scratch.mit.edu/projects/136850291/#fullscreen
2: https://scratch.mit.edu/projects/136850349/#fullscreen
3: https://scratch.mit.edu/projects/136850433/#fullscreen
4: https://scratch.mit.edu/projects/136842069/#fullscreen
5: https://scratch.mit.edu/projects/136842106/#fullscreen
6: https://scratch.mit.edu/projects/138667971/#fullscreen
7: https://scratch.mit.edu/projects/140744703/#fullscreen
8: https://scratch.mit.edu/projects/136848971/#fullscreen
9: https://scratch.mit.edu/projects/136844537/#fullscreen
10: https://scratch.mit.edu/projects/138667154/#fullscreen
11: https://scratch.mit.edu/projects/136850195/#fullscreen
12: https://scratch.mit.edu/projects/136850256/#fullscreen
13: https://scratch.mit.edu/projects/136850347/#fullscreen
14: https://scratch.mit.edu/projects/136850445/#fullscreen
15: https://scratch.mit.edu/projects/136859171/#fullscreen
16: https://scratch.mit.edu/projects/136850216/#fullscreen
17: https://scratch.mit.edu/projects/136842073/#fullscreen
18: https://scratch.mit.edu/projects/138670081/#fullscreen
19: https://scratch.mit.edu/projects/136841946/#fullscreen
20: https://scratch.mit.edu/projects/136850392/#fullscreen

Täysin omat oppimispelit:

Kerää kaloja ja liiku näppäimillä a,s d ja w:
https://scratch.mit.edu/projects/140740748/#fullscreen

Valitse oikea vastaus näpäyttämällä:
https://scratch.mit.edu/projects/140749158/#fullscreen

Klikkaa ympyrää ja vastaa matikan kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/138667688/#fullscreen

Siirrä koira vasemmalla nuolinäppäimellä esteen luokse ja vastaa kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143318277/#fullscreen

Klikkaa hahmoa ja vastaa kysymykseen oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143317961/#fullscreen

Yritä ehtiä vastaamaan kysymykseen oikein ennen kuin hahmo ehtii maanpinnalle:
https://scratch.mit.edu/projects/140748859/#fullscreen

Kokeile onneasi ja liikuta hahmoa kirjaimen mukaisella näppäimellä maaliviivan yli (oikeasta saat pisteen):
https://scratch.mit.edu/projects/136841958/#fullscreen

Peukutettu
1125

Katso myös nämä

Luostarivuoren koulun 4. kuvataideluokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 4. kuvataideluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä,...

Puolalan koulun 4A-luokan oppimispelit

Koulutehtäviä (pohdi mielessä oikea vastaus valmiiksi):https://www.tynker.com/play?p=58f5da841c36d10e5c8b4567 Herneet (kosketa herneitä...

Luostarivuoren koulun 6. kielikylpyluokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 6. kielikylpyluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä,...

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirtä...

Teräsrautelan koulun 3. luokan oppimispelit

Teräsrautelan koulun 3. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja