Turku

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5C-luokan oppimispelit remiksattiin "Putoavat esineet"-pelimoottorista:
https://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/pelimoottoreita/putoavat-...

1: https://scratch.mit.edu/projects/136850291/#fullscreen
2: https://scratch.mit.edu/projects/136850349/#fullscreen
3: https://scratch.mit.edu/projects/136850433/#fullscreen
4: https://scratch.mit.edu/projects/136842069/#fullscreen
5: https://scratch.mit.edu/projects/136842106/#fullscreen
6: https://scratch.mit.edu/projects/138667971/#fullscreen
7: https://scratch.mit.edu/projects/140744703/#fullscreen
8: https://scratch.mit.edu/projects/136848971/#fullscreen
9: https://scratch.mit.edu/projects/136844537/#fullscreen
10: https://scratch.mit.edu/projects/138667154/#fullscreen
11: https://scratch.mit.edu/projects/136850195/#fullscreen
12: https://scratch.mit.edu/projects/136850256/#fullscreen
13: https://scratch.mit.edu/projects/136850347/#fullscreen
14: https://scratch.mit.edu/projects/136850445/#fullscreen
15: https://scratch.mit.edu/projects/136859171/#fullscreen
16: https://scratch.mit.edu/projects/136850216/#fullscreen
17: https://scratch.mit.edu/projects/136842073/#fullscreen
18: https://scratch.mit.edu/projects/138670081/#fullscreen
19: https://scratch.mit.edu/projects/136841946/#fullscreen
20: https://scratch.mit.edu/projects/136850392/#fullscreen

Täysin omat oppimispelit:

Kerää kaloja ja liiku näppäimillä a,s d ja w:
https://scratch.mit.edu/projects/140740748/#fullscreen

Valitse oikea vastaus näpäyttämällä:
https://scratch.mit.edu/projects/140749158/#fullscreen

Klikkaa ympyrää ja vastaa matikan kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/138667688/#fullscreen

Siirrä koira vasemmalla nuolinäppäimellä esteen luokse ja vastaa kysymyksiin oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143318277/#fullscreen

Klikkaa hahmoa ja vastaa kysymykseen oikein:
https://scratch.mit.edu/projects/143317961/#fullscreen

Yritä ehtiä vastaamaan kysymykseen oikein ennen kuin hahmo ehtii maanpinnalle:
https://scratch.mit.edu/projects/140748859/#fullscreen

Kokeile onneasi ja liikuta hahmoa kirjaimen mukaisella näppäimellä maaliviivan yli (oikeasta saat pisteen):
https://scratch.mit.edu/projects/136841958/#fullscreen

Peukutettu
737

Katso myös nämä

Teräsrautelan koulun 3. luokan oppimispelit

Teräsrautelan koulun 3. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Turun Lyseon koulun oppimispelit

Turun Lyseon koulun oppimispelit koodattiin Scratchillä. Kaikkien oppimispelien teemana on vesi, koska ne toteutettiin osana...

Puolalan koulun 4B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 4B-luokan oppimispelit remiksattiin "Seikkailu"-pelimoottorista:http://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/...

Puolalan koulun 3B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 3B-luokan oppimispelit remiksattiin "Flappy Bird"-pelimoottorista:http://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/...

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirtä...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja