Turku

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirtä liikuttamalla, Appissa se liikkuu tablettia kallistamalla tai sormella siirtämällä:

1: https://www.tynker.com/play?p=589c50935ae02955218b456a
2: https://www.tynker.com/play?p=5900eafe949b56b6328b45c4
3: https://www.tynker.com/play?p=5900e9251c36d105078b45a9
4: https://www.tynker.com/play?p=5900e8c75ae029e0578b4580
5: https://www.tynker.com/play?p=5900e762949b569c2d8b4587
6: https://www.tynker.com/play?p=5900e509949b56422a8b458a
7: https://www.tynker.com/play?p=5900e43f949b56f6288b45aa
8: https://www.tynker.com/play?p=5900e3ad76f2937c628b489c
9: https://www.tynker.com/play?p=5900e2f81c36d1f37c8b4586
10: https://www.tynker.com/play?p=59081fe3949b56bc2b8b456d

Omannäköiset oppimispelit:

Liikuta hattupäistä pelihahmoa nuolinäppäimillä majavan luokse ja vastaa oikein kysymyksiin:
https://www.tynker.com/play?p=59081e3f949b56f02a8b456a

Klikkaa pelihahmoa ja vastaa monivalintakysymyksiin oikein:
https://www.tynker.com/play?p=590825a176f293816c8b456c

Klikkaa yksisarvista ja vastaa kysymyksiin oikein:
https://www.tynker.com/play?p=588eec8b5ae029042a8b456f

1597

Katso myös nämä

Topeliuksen koulun 2. luokan oppimispelit

Topeliuksen koulun 2. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Turun Lyseon koulun oppimispelit

Turun Lyseon koulun oppimispelit koodattiin Scratchillä. Kaikkien oppimispelien teemana on vesi, koska ne toteutettiin osana...

Teräsrautelan koulun 4B-luokan oppimispelit

Teräsrautelan koulun 4B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirellä...

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit

Paattisten koulun 6. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Vähä-Heikkilän koulun valinnaisen tietotekniikan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja