Turku

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit

Puolalan koulun 5B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirtä liikuttamalla, Appissa se liikkuu tablettia kallistamalla tai sormella siirtämällä:

1: https://www.tynker.com/play?p=589c50935ae02955218b456a
2: https://www.tynker.com/play?p=5900eafe949b56b6328b45c4
3: https://www.tynker.com/play?p=5900e9251c36d105078b45a9
4: https://www.tynker.com/play?p=5900e8c75ae029e0578b4580
5: https://www.tynker.com/play?p=5900e762949b569c2d8b4587
6: https://www.tynker.com/play?p=5900e509949b56422a8b458a
7: https://www.tynker.com/play?p=5900e43f949b56f6288b45aa
8: https://www.tynker.com/play?p=5900e3ad76f2937c628b489c
9: https://www.tynker.com/play?p=5900e2f81c36d1f37c8b4586
10: https://www.tynker.com/play?p=59081fe3949b56bc2b8b456d

Omannäköiset oppimispelit:

Liikuta hattupäistä pelihahmoa nuolinäppäimillä majavan luokse ja vastaa oikein kysymyksiin:
https://www.tynker.com/play?p=59081e3f949b56f02a8b456a

Klikkaa pelihahmoa ja vastaa monivalintakysymyksiin oikein:
https://www.tynker.com/play?p=590825a176f293816c8b456c

Klikkaa yksisarvista ja vastaa kysymyksiin oikein:
https://www.tynker.com/play?p=588eec8b5ae029042a8b456f

1516

Katso myös nämä

Luostarivuoren koulun 5A-luokan oppimispelit

LUostarivuoren koulun 5A-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Wäinö Aaltosen koulun 5. luokan oppimispelit

Wäinö Aaltosen koulun 5. luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Hannunniitun koulun 6B-luokan oppimispelit

Hannunniitun koulun 6B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Luostarivuoren koulun 4A-luokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 4A-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Hannunniitun koulun 6C-luokan oppimispelit

Hannunniitun koulun 6C-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja