Turku

Puolalan koulun 3E-luokan oppimispelit

Puolalan 3E-luokan oppilaspelit remiksattiin "Labyrintti"-pelimoottorista:
http://blog.edu.turku.fi/etapit100/oppiaineet/pelimoottoreita/labyrintti

1: https://scratch.mit.edu/projects/142875374/#fullscreen
2: https://scratch.mit.edu/projects/142875381/#fullscreen
3: https://scratch.mit.edu/projects/142875401/#fullscreen
4: https://scratch.mit.edu/projects/142875388/#fullscreen
5: https://scratch.mit.edu/projects/142875390/#fullscreen
6: https://scratch.mit.edu/projects/142875380/#fullscreen
7: https://scratch.mit.edu/projects/142875343/#fullscreen
8: https://scratch.mit.edu/projects/142875391/#fullscreen
9: https://scratch.mit.edu/projects/142875386/#fullscreen
10: https://scratch.mit.edu/projects/142875410/#fullscreen
11: https://scratch.mit.edu/projects/142875400/#fullscreen
12: https://scratch.mit.edu/projects/142875396/#fullscreen
13: https://scratch.mit.edu/projects/142875395/#fullscreen
14: https://scratch.mit.edu/projects/142875405/#fullscreen
15: https://scratch.mit.edu/projects/142875377/#fullscreen
16: https://scratch.mit.edu/projects/142875392/#fullscreen
17: https://scratch.mit.edu/projects/142875371/#fullscreen
18: https://scratch.mit.edu/projects/142875402/#fullscreen
19: https://scratch.mit.edu/projects/142875387/#fullscreen
20: https://scratch.mit.edu/projects/142875353/#fullscreen
21: https://scratch.mit.edu/projects/142875394/#fullscreen
22: https://scratch.mit.edu/projects/142879417/#fullscreen
23: https://scratch.mit.edu/projects/142875376/#fullscreen
24: https://scratch.mit.edu/projects/142875378/#fullscreen
25: https://scratch.mit.edu/projects/142875367/#fullscreen

711

Katso myös nämä

Hannunniitun koulun 6C-luokan oppimispelit

Hannunniitun koulun 6C-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä, Appissa se...

Luostarivuoren koulun 8. luokan valinnaisen tietotekniikan oppimispelit

Luostarivuoden valinnaisen tietotekniikan oppilaat tekivät opettajan ohjauksessa aluksi opettajan johdolla samanlaisen keräilypelin,...

Topeliuksen yläkoulun oppimispelit

Topeliuksen yläkoulun oppimispelit koodattiin Scratchillä. Kaikkien oppimispelien teemana on vesi, koska ne toteutettiin osana...

Teräsrautelan koulun 4B-luokan oppimispelit

Teräsrautelan koulun 4B-luokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä tai hiirellä...

Luostarivuoren koulun 4. kuvataideluokan oppimispelit

Luostarivuoren koulun 4. kuvataideluokan oppimispelit koodattiin Tynkerillä. Pelihahmoa voi liikuttaa tietokoneella nuolinäppäimillä,...

Galleria

Kirjaudu sisään lähettääksesi kommentteja